RIKTIGT BRA DAG

jamen exakt var gårdagen var! (y)
igår mådde jag bra. hela dagen. skolan gick fort och de två prov jag hade gick bra.
sen var jag med Lina och när jag kom hem pratade jag med familjen i två timmar! maten blev god och sen pratade jag med isabella, min vän! det gjorde dagen väldigtväldigt bra!

idag har också varit en bra dag. först skola de tre första timmarna men sen hade jag bara en lektion efter rasten så då sket jag i det och gick hem vid elva eftersom man knappt kommer ut ur skolan någon annan gång en just elva. ingen är hemma nu förutom alba som sover. känns skönt att vara typ ensam för en gångs skull! händer inte ofta. idag kommer julia hit, vi tänkte träna lite salsa! haha. jag behöver det verkligen. sen ska vi fixa biljetterna till resan och sen ska vi käka på mc donalds! det var länge sen! har inte ätit där på typ 3 månader.! väldigt ovanligt eftersom typ varannan helgfrukost brukade spenderas där förut! jaja, får tid för det när jag kommer hem! jag är väldigt positiv nu! tiden går hela tiden. det här är inte föralltid, jag kommer hem. det är varken rätt eller fel det här, det är bara bra, för mig! och isabella finns där hemma. veronika kommer finnas där när jag är där, och linda och alla ni andra, finns där också. iaf ni som betyder ngt. därför, är jag stencool nu!


Julia, jag och Lina.
fin dag, picknick och skratt.
och tydligen ganska många hopp också.


Kommentarer
Postat av: linda

<3

2009-12-15 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0