noche vieja

hemma igen. resan har varit väldigt bra, ska fixa ett inlägg med bilder och grejer sp ni får se och veta!
har dock ingen tid nu så jag väntar, kanske imorn, kanske dagen efter imorn. vem vet, vi får se. men kommer det gör det! idag är sista dagen på mitt kanske hitills bästa år. 2009 har varit underbart! menmen, det är bara ett år lixom, är säker på att 2010 kommer bli minst lika bra, och alla år!

ska snart börja fixa mig. nyår ser ut så här.
klockan nio halv tio åker vi till la abuela Manuela och dit kommer hela familjen tror jag, alla syskonen med familjer. vi käkar middag där och äter de 12 vindruvorna klockan 12. sen efter 12 så drar jag och Lina ut. vi skulle jag på en nyårsfest på Bahia sur men det var för sent att köpa biljetter nu så nu vet vi inte vad vi hittar på. något ska vi försöka hitta iaf. så efter 12 går vi ut och letar efter ngt nyårs diskotek eller ngt sånt finns här. sen sover jag hos Lina. imorn, 1 januari 2010, käkar hela familjen återigen lunch hos la abuela Manuela och sen följer jag antagligen med min familj hem. det är så det ser ut.
imorn får vi se hur det blev. med bilder och grejer. jag tror det blir ett bra nyår iaf. mina nyårslöften ska bli,

- börja springa mer
- äta mindre skit. ( snart är det sommar lixom )
- bara njuta av den korta tiden här
- bara tänka positivt
- sluta bita på naglarna
- sluta knäcka fingrarna

typ.

inte för att  jag någonsin följer nyårslöftena men ändå.

HASTA LUEGO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0