las notas, una mierda!

joder.
så dåliga betyg trodde jag inte man kunde få.
jag är gokänd i två ämnen. super eller hur. man får betyg på en skala 1-10, under 5 så räknas man inte som godkänd. jag har en 8 i engelska, en 5 i spanska och en 3 i filosofi. resten en 1. känner mig väldigt väldigt onöjd. men ändå, så bryr jag mig inte ett dugg! men jag satsar på en 10 i engelska en 5 i matte och en 8 i idrott tills nästa termin! de är de ända ämnena jag tänker kämpa med. och biologi och so eftersom den läraren verkar ogilla mig. idag slutade vi alltså skolan! wiiie! så underbart skönt! vi slutade runt halv elva och då regnade det som aldrig förr. linas paraply gick sönder och mina skor gick att krama vatten ur! (y) sen käkade vi frulle, churros såklart! jag och lina såg sen på grease eftersom heöa dagen har det regnat och vi var så trötta. julia och lili kom sen. ( jag fick veta idga att hon inte stavas lily som jag trott utan lili, lo siento ) , så sen gick vi och betalade resan! så nu blir den verkligen av!:) känns jätte kul, verkligen!

just de, i måndags hade jag vart här i 100 dagar! det är riktigt mycket alltså ! alltså, typ 100 nätter i sängen. typ 200 måltider i huset. sjukt! nu är det ju snart dags för mig att åka hem! vilket jag inte deppar ner mig över. nu känns allt super bra! jag lever här i väntan på att få åka hem! gör allt jag kan och njuter av den faktiskt korta tid jag har här!

någon julkänsla har jag inte. så jag sitter och proppar i mig julgodis och lyssna sönder julmusik i hopp om att känna ngt litet, ynket pirr. men icke. inget alls. julkänslan stannade kvar i sverige. men vad gör väl det! jag behöver ingen julkänsla för att ha en rolig jul!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0