JULPAKET HEMMIFRÅN

alltid lika kul att få överrasknings paket/brev! :D jag blir så glad över minsta skit men det här paketet var ännu ett som hamnar högt på min lista över bästa paketen 2009/2010..... eftersom jag verkligen har en sån. men det var ett mysigt paket, lite saffran gifflar, skumtomtar, två skivor varav hassle ( har bara hunnit lyssna på den) är uunderbar! en tidning, ett kort, marsipan, pepparkakor och två julklappar! mysigt!

nu kom jag på vad jag ville skriva.
läser en bok som heter så dumt, en självbiografi utav ngn mia. den är så bra! nästan skrämmande lik mig också! mia alltså, det är så jag blir lite rädd alltså! undra om jag sitter och läser mitt eget liv. nejnej, så dum är jag inte. det är inget för mig. men hon är så lik mig alltså! mm, skrämmande lik, är rätta ordet.


röda ögon? ohja!
men jag orkade inte ändra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0