jamen vafan.

ja, det är skit det här.
upp och ner. som fan. upp och ner. jävla mycket ner.
när ska det sluta.
jag tror så här. jag kämpar, nu mår jag dåligt men oftast går det över efter en dag eller två.
när jag har mått dåligt en vecka i sträck, utan att bara deppa ner mig i en vecka.
alltså,jag mår dåligt en vecka även fast jag kämoar och gör saker.
då klarar jag inte mer. men det kan ju såklart inte veta. men just nu känns det som en
veckas piss räcker.

sista dagen på ledighet. imorn är det skola igen. bara tio skoldagar sen är det lov! yeeey!
men tio dagar piss, är mycket. jaja, bort med det. har lyssnat på julmusik hela dagen, diskat och
läst lite i boken jag fått av mamma. den är jävligt bra faktiskt! familjen håller på att sätta
ihop deras typ julbord, med en by typ med jesus och grejer. fint. det är sånt jag brukar skratta åt.
men kanske ger det lite julstämning. vill ha lussebullar, glögg och regnrusk.
svensk hederlig jul. nu är det jul igen. vår juskinka har rymt. ge mig mer jul. sånt vill jag ha.

jag vill hem men jag vill inte ge upp.
en svår sits. jävligt svår sits.

jag saknar mina underbara vänner. helt sjukt mkt vill jag vara med er nu.
bara kalla er fula ord och skratta åt era förvirrade, halvt kränkta uttryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0