I'M SINGING IN THE RAIN'

ja, det beskriver bokstavligen min situation i går. Jag, Lina, Lily och Julia drog till Bahia sur för att kolla julklappar bla. det små regnade lite så som tur var tog jag med ett paraply! tack gud för att jag gjorde det. jag hittade present till alba och pappa, och lite myssaker till mitt rum här. redan mycket mysigare utan Alina och med lite doftljus och grejer. jag längtar så tills jag ska fixa mitt rum där hemma eftersom vi flyttar!! älskar att flytta! precis när vi skulle börja gå hem, klockan var 10 tror jag, allt är lite senare här. himmlen öppnar sig. från att vara fint väder till att spöspöspöspö regna! alltså, god! det vräkte så mycket att jag knappt orkade hålla paraplyt uppe som jagf kämpade stressat att få upp innan jag var dränkt. jag och Lina delade och gick och sjöng julsånger hela den halvtimmes långa vägen hem! tummen upp. nej.
när jag kom hem och tog av mig skorna så droppade det om dom när jag höll dom i luften. och mina jeans gick att krama ur. guuuuuuud!
men det var en bra dag!

idag ska jag och Lina fixa julmusik och sen gå bort till Julia lite. vi har kommit på att vi aldrig är hos Julia, hon kommer alltid till oss. därför tar vi en promenix bort till Julia. sen ska jag förhoppningsvis prata med pappa idag, det var en vecka sen nu! känns länge! pratade med vewe i förrgår btw! :D älskade vewe.
det var toppen. och ska försöka köpa ett telefon kort så jag kan ringa till issa mycket billigare! bra.

rummet är så mkt bättre nu, det är som ett rum och jag känner mig så mkt bättre där nu!

btw, tiden går. vilket är bra! snart är det jul och sen är det februari, sen är det fan juni typ! hoppas jag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0