herregud, allt jag säger är herregud.

igår, IGÅR, igår.
jag säger bara igår.

jag lina och julia käkade ju på mc donalds då. det var väldigt trevligt till en början. lina ville ha en glass när vi käkat klart, för ovanlighetens skull ville inte jag ha en glass. konstigt jag vet, jag är mest förvånad. kön var riktigt jävla lång och efter tjugo minuter har hon fortfarande en person framför sig i kön. så vi går på toa så länge. tar med alla grejer och ja, gör det man gör på toaletter. fem minuter, högst, är vi borta. när vi kommer ut är lina borta. vi kollar i hela mc donalds, utanför och även inne på bahia sur, men hon finns inte. borta! jag frågar två personer om de sett en tjej med lockigt hår, men icke. tjugo minuter en halvtimme går och vi letar som galningar men någon lina syns inte till. så vi går mot hennes hus. vafan. på vögen ser vi lina. gråtandes. hon trodde vi hade gått hem utan henne för att det tog så lång tid i kön. idiot. när man inte ser någon person så väntyar manväl iaf i tio minuter innan man lämnar platsen och går hem, gråtandes. mongo. jaja, nu är det bra iaf!

skolan idag var en väldigt onödig vistelse. först kommer jag till skolan vid 8 och märker att mitt klassrum är helt tomt. jaha. jag tittar omkring lite men går sen hem för att vid 9 kolla igen, alltså nästa lektion. klockan nio är klassen där. vi skulle ha prov. men såklart så kommer inte läraren så det blev inget prov alltså bara snack och så. nästa timme har vi filosofi som vi haft slutprovet i och har därför inget att göra. snack igen. sen efter rasten så har de franska prov i två utav tre kvarstående timmar. eftersom jag inte har franska går jag hem. alltså, som sammanfattning, en väldigt meningslös dag!

nu ska jag ta mig en siesta och sen gå bort till Lina. det blir till att ta med paraplyt. för det regnar. som en svensk höstdag. roligt. verkligen.
nu är det snart helg!
åt en till utav mina favoriträtter här nere nu till lunch. typ ris soppa kanman nog kalla det. riktigt jävla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0