glad så som fågeln'

idag regnade det. men icke regnade jag. om ni förstår min lilla vits.
jag sken som solen. jag var glad. positiv, tiden flyger.

först så glömde jag ställa väckarklockan så jag kom två timmar försent till lina , vi skulle ses vid tio och göra julgodis men jag kom vid kvart i tolv. felåt. knäcken som jag gjorde gick åt pipan. dom har inte vanlig sirap här. hur sjukt är inte det! väldigt sjukt. så det gick åt helvete fel. men vi hade det kul, julmusik och skratt. lina och julia bakade några kakor. ganska goda men lite för lite socker för min smak. när man vant sig vid knäck lixom.
sen drog vi till bahia sur och käkade på ett ställa som heter hoolywood. en resturang med amerikansk mat. vi käkade trerätters! smaskigt värre! och dyrt. men det vare värt. sen gick vi runt på bahia och jag hittade ett par superfina guldiga skor på hm som jag töänker ha med mig till granda och cordoba samt ha på mig på nyår.

när jag kom hem ringde jag mormor och snackade lite, det var väldigt skönt! älskade mormor! <3
hade också fått ett paket av farmor&farfar! jättefina hjärtan som jag ska hänga upp på ngn vägg!

imorn är det skola ett tag sen ska vi äntligen betala resan!
nu ska jag käka middag! (y)

 

som sagt, knäcken sög. den är värre än när jag och linda gjorde knäck.
vilket alla vet inte FÅR göras om eftersom det var så illa. så jag har lovat julia
och lina att nästa år så ska jag skicka knäck till dom som julklapp! bara
för att de tyckte det verkade som en så konstig julgodis. lina gillade dock
sörjan men julia bara skakade på näsan.
men herregud, deras jävla julkakor ser ju ganska äckliga ut eller hur! :)

Kommentarer
Postat av: linda

vadå? förstår inte vad du menar? jag tyckte minsann att de var fantastiska! 8-)

2009-12-21 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0