FRIDAY OTRA VEZ

jaha, då var det fredag igen. inte för att jag klagar. jag är överlycklig! nästa vecka är det bara tre skoldar, dom ska jag väl ta mig igenom! det blir en lång helg det här! ikväll blir det salsa, jag har smygtränat med ALba eftersom jag har kommit underfund med att jag suger. suger. suger. verkligen, jag suger.
jag som har takt och grejer kan bara inte få ihop stegen i huvet. funderar på att sluta. men jag ska tänka lite på det. men som sagt, jag suger.

idag diskade jag, jag tycker det är skönt. ipode i högsta hugg och disk. det är mysigt konsitgt nog.  nu kommer Lina, ska fixa oss till salsan och sen bär vi av. sover själv inatt, första helgnatten själv på länge .. japp.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0