födelsedag

idag blir det födelsedags firande för en tjej i skolan som jag inte ens kommer ihåg vad hon heter. förlåt tjejen. jag vet att hon fyller 17 och har en pojkvän och hennes pappa äger la teteria som vi så väl besöker. hon fyller iaf år och hon frågade om jag ville komma. det ville jag såklart. jag och lina går det så det blir ingen salsa idag. julia däremot ska till salsan och sen kommer hon och sover hos mig som alltid. det är bra, för vi båda vet att varje gång hon sover här har det gått yttligare en vecka! vilket känns helt sjukt! det var redan en vecka sen hon sov här! känns verkligen som mycket mer. men det är bara bra! pratade med aurori och tato nyss, de sa att de tyckte om mig så mycket! och att dom tror att nu vill jag inte åka hem, nu vill jag bara åka tillbaka när den tiden är här. om ni fattar. det kan nog stämma. nu vill jag bara ta mig igenom det här, klara av det här, bli stolt. för sen kommer dagen som känns så långt borta nu, då kommer jag hem och allt kommer bli som vanligt så otroligt fort. precis som jag vill att det ska bli!
nu blire minisiesta innan lina kommer hit så ska vi fixa oss!

veronika, det var ett tag sen nu!? börjar bli dags va? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0