EL FIN DE SEMANA

ja, nu var det ett tag sen jag skrev. helgen har gått fort, har varit roligt. trevligt.
fredagen lev det ingen salsa eftersom jag var dålig, hur länge kan en förkylning hålla i sig !? jaja, men Julia kom hit efter salsan och sov här. vi åt god mat och somnade direkt efteråt eftersom båda var så trötta. på lördag käkade vi frukost på det gamla vanliga underbara stället, la 44. käkade churros, claro! det var första gången på ganska länge som jag var sugen på churros, så jag åt en del. och drack cola cao. mums! verkligen. sen gick vi hem, jag Lina och Julia och kollade upp hotel och grejer eftersom vi ska åka på en liten mini-resa den 26-30, alltså fyra nätter. vi åker till Granada och Cordoba, två nätter i varje stad! det blir kanon. nu måste vi bara lämna in godkännande från våra familjer eftersom vi åker själva. men det går nog att ordna! det ska bli jätte kul, och det är inte alls dyrt heller! 145 euro för alla fyra dagar, för allt förutom mat. låter bra tycker jag.
sen efter lunchen som vi alla åt här, mötte vi upp lily och drog till Bahia Sur för att köpa julklappar , hittade ingenting men fick massor ideer så nu vet vi vad vi ska köpa. sen gick vi hem till Lina, var där och fixade oss, sjöng, och hade det trevligt, sen vid 10 gick vi ut och käkade. haha, vi hade tänkt käka på burger king men i sista sekunden bestämde vi oss för telepizza. vilket inte alls är som pizza märkte vi! men vi, dumma som vi är, tycker att det verkar jätte kul att käka ute och inte på själva resturangen. idioter kan vi säga nu efter. kallt, kissnödig, och obekvämt. men roligt! sen gick vi hem och sov, utslagna! och idag har jag och Julia bara latat oss. tittar på Tatos och Auroris bröllop vilket var för 20 år sen vilket betyder att alla var så jävla fula så vi skrattade oss igenom hela grejen! herregud säger jag bara! jag skrattade i hela magen!

jaha, har förövrigt varit här i 3 månader nu vilket betyder en tredjedel av tiden! alltså bara två gånger till utav den tiden jag vart här!  just nu känns det som ingenting!
imorn är det skola men nu är det bara 7 skoldar kvar, sen är det looooooooov! gracias dío!

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0