CÁDIZ/CONIL, LÖRDAG/SÖNDAG

jaha, i lördags var vi alltså i cadiz, jag lina julia och lily. i cadiz mötte vi fanny som bor där nu då. det var en trevlig dag, solen sken och humöret var bra! vi åt ben&jerrys glass, som är så jävla gott, men svindyrt. så aldrig mer! jag har inte råd. det är fan jul och jag måste köpa till julen lixom. jaja, det var bra i Cádiz. det är väldigt anniorlunda från san fernando men ändå så likt. alltså, smågatorna är ju de samma men det finns lixom mer grejer i cádiz. allt är lite större och jag måste erkänna, människorna lite snyggare med lite bättre kläder. det var kul att se! men jag älskar san fernando, skulle inte vilja bo i cádiz. det är nos lite som att alla älskar thailand, men ingen vill bo där. eller nåt. här kommer bilder då!






Conil.
dagen var nästan underbar. vi hade det roligt och maten är mer eller mindre riktigt jävla god. Vi var på stranden hela dagen, bara det är ju ganska fantastiskt eftersom det är den 6 december och det borde regna eller typ snöa. men vi var på stranden i linne. uunderbart, som issa skulle sagt. bilder kommer även här.
vill bara säga tt jag tycker det är dåligt om kommentarer. det är alltid kul med en kommentar lixom.
jag orkar heller inte göra världens mest detaljerade inlägg om sakerna jag gör. så det får ni som vill veta fråga mig om. jaja, här kommer bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0