AND STOP CRYING YOUR HEART OUT'

skolan idag gick fort. hade först matte sen spanska, sen prov, rast och sen prov igen. sen slutade jag. det var skönt. kan ju medella nu att jag har så lite pengar att jag inte ens har råd at köpa en macka på rasten längre. illa. aurori bliv nästan arg när jag sa det till henne. så nu ska jag börja gör mackor här hemma och ta med säger hon! hon är så gullig. det blev ett fyra sidor långt brev skrivet till isabella idag på proven. jag behöver inte ritkigt så mkt tid som alla andra och eftersom man itne få  lämna klassrummet brukar jag skriva brev. så ja, det blir ku latt läsa issa! (y) det är så himla kallt nu! eller alltså egentligen inte men jag fryser hela tiden. igår var det 16 grader men jag trodde mina fötter skulle trilla av av  förfrysning. men i förrgår var det 4 grader. herregud. det är knappt kallt men jag tror jag dör. det är en anorlunda kyla kan man säga. här är det lixom fuktigt på ngt sätt. anorlunda.
idag ska jag och lina köpa ingredienser eftersom vi på söndag ska göra julgodis. jag ska göra knäck och kola tror jag och hon ska göra några kex eller vad hon sa. ngt juligt österrikiskt.
alltså, under dagen har jag så mycket jag tänker att jag ska skriva här i bloggen men sen när jag väl ska skriva så kommer jag inte ihåg vad det var. skit.

nu har vi iaf reserverat biljetter och hotell till resan vi ska göra den 26-30 december. det ska verkligen bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0