14 veckor

ja, söndag idag. en ovnaligt snabb och bra söndag. redan är klockan 8 och jag funderar på att byta om till pijamas och glo lite på ngn film. mysa ner mig under täcket för fy va kallt det är. kyligt! igår så fixade vi oss först hos lina jag och julia, som vanligt väldigt kul. sen gick vi ut vid 9 för att käka pizza och sen till flamencon. pizzan smakade bra, och vi träffade julia och hennes pojkvän när vi åt. dom var ute och tittade och skulle till ngn bar eller ngt. sen när vu skulle till stället där dom dansar flamenco som man kan titta på virrade vi bort oss totalt. det var svinkallt, 4 grader tror jag, jag hade jävligt höga och ovanligt obekväma klackar och det blåste som tusan. men tillslut hittade vi rätt! men då visade det sig att jsut denna dag är det inte flamenco utan någon kör som ska sjunga flamenco/jul musik! det var grymt bra alltså! en kille med smilegropar och lockigt hår sjöng och han verkade sp lycklig! det var fan skitfint att se kören! det var nära inpå underbart!

tyvärr var det svårt att ta bilder som verkligen fick med känslan där inne. men det var en glad kväll!

det blev inte alls så sent som vi trott, vid 3 låg vi i sängarna hemma hos lina. när vi kom hem tog vi en kopp cola cao och en toast! smaskens! sen sov iaf julia en god natt. inte jag. hon snarkade sp jag ville döda henne. varje gång jag somnade så vaknade jag någon timme efter och kunde inte somna igen för att hon snarka som en jävla häst! haha. mm, sen såg vi på rattatoille resten av dagen idag. sebastian, mi primo, är helt kär i mig nu! haha, hela filme ville han ligga på min mage eller med huvudet på min axel, och sp ville han ta på min mage. sen frågade han om jag vill leka att han var min pojkvän, då sa jag nej, men dp ville han att jag skulle ta av  mig min tjocktröja! haha, måste dock lägga till at pojken är 3 år och inte vet bättre! men så söt han var! han pussade mig på kinden hela tiden sen och fnissa ! gulleplutt verkligen!

jaja, imorn blire julgodis bak och bahia sur, samt lunck käk ute. och vi ska försöka hinna med att reservera hotellen och bussarna till resan som sker redan nästa helg! herregud, det är ju typ nu!

plus att tiden går så himla fort just nu! halleluja! såbra! snat är det januari, vilket går jättefort för det är lov, sen är det februari, sen 1 mars åker lina och min pappa kommer troligen början av mars, sen i april kommer julias mamma och syster, sen är det maj och då kommer kanske min mamma och johan och kanske lovisa, sen är det fan juni! underbart! det ska nog gå bra det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0