WHO'S HERE, SAMU'S HERE

japp, han har kommit. bocka och buga. han är aningen jobbig. lite konstig och halvnonchalant tror jag är ordet. men han har ngt roligt över sig. jag ska nog lista ut vad det är, jag brukar få fram det roliga ur folk. förutom en del som jag är lite exra blyg inför. jag är knäpp. tror det har med snyggheten att göra, det är däröfr det är otrligt lätt att prata med Samu, han är ganska långt ifrån snygg nämligen.

Men nog om det. Imorn ska jag träffa Linda, idag jobbade jag. mycket glass, en Billys pizza och lite snack med rolige Kim som jobbar på Ettan. han kom ner och snackade i säkert en halvtimme. en rolig prick det där! ;)

Jaha, gudars vad trött jag är! men imorn är det sovmorgon, hörde om en golf tur i morgon så jag är inte säker på om det blir Linda eller golf eller kanske båda. vem vet, linda kanske har några dolda talanger med golfklubban? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0