MÅNDAG

jag är sjuk. sjuk som stryk. Hostar som en gubbe och näsan har som en liten huvudverk och den verkar villja ge igen på mina lungor eftersom det är nästan omöjligt att andas. konstigt.
Ikväll blire hur som hur bio med issa vewe simon och kanske ska vi käka innan med bella becca och kanske ellen och kelsey. vem vet. de har spontanvecka nu och då kan säkert vad som helst hända.

Det är måndag idag. på onsdag åker min bästbästa! ..
Själv är det en månad kvar . på lördag kommer han som ska bo hos oss i ett år. från ungern. får se hur det går.

Sen måste jag bara säga att det är ngt visst med en viss person. kan bara inte säga vad det är eftersom jag inte vet. det jag vet är att det ngt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0