ISABELLA

jag har iaf världens bästa vänner, varav en heter Isabella Netz. hon är klockren på alla sätt och vis. inte nog med hennes kvicka kommentarer hon är smart också! ....... vi har iaf alltid roligt, i vått och torrt och natt som dag! ALLTID!
sa jag att vi är bäst tsm? jo, det är vi iaf.
Ett plus är ju att hon faktiskt orkar lyssna på allt jag säger, allt jag tjatar om. och jag kan säga att det är inte särskilt varierande saker jag säger ibland. samma visa om och om igen. men jag älskar issa, hon älskar mig. förhoppningsvis, blir lite pinsamt annars.
Mina andra vänner är såklart också helt underbara, orkar bara inte nämna er. :D
Men, ni kan förvänta er ett senare inlägg som bara handlar om er. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0