INGEN KOMMER ORKA LÄSA, MEN NI BORDE

alltså det här ärhelt sjukt. såg på bio och käkade pizza med vewe och issa och simon och rasmus idag. filmen var dyng bra, den här,- year one. den var otroligt rolig! skrattade så jag kunde dö massor gånger. Men sen när vi skjutsade hem allihopa slog det mig att jag faktiskt inte hinner träffa vewe ngt mer. på riktigt!! hur sjukt är det inte. Jag hon och issa hoppar ur bilen och börjar kramas och säga hejdå. då, POFF, ingenstans kommer tårarna. och ni som inte känner mig vet inte att nät mina tårar kommer på riktigt då är det många. när vewe och issa sen börjar halvskratta åt mig börjar jag gråta ännu mer. plus att jag skrattar samtidigt. det är helt sjukt.

Men veronika. Du har varit min bästa vän länge nu, känns det som iaf. Jag vet att det bara är ett år vi är borta men det känns som föralltid. som att vi aldrig mer kommer träffas. det kommer vi! om inte annat ska vi iaf dela samma helvete sen när vi dör menar jag. Du är fan fantastisk, helt underbar och har en humor i världsklass! Du lyssnar på mig, även när jag bara tjatar om samma saker hela tiden. är det en kille jag pratar om säger jag samma saker hela tiden och du har alltid ngt att tilllägga som får mig att känna mig bättre eller gladare. åh! gumman min älskade vän! Ingen läser säkert det här ändå. men det är jävligt skönt att skriva det. För åh, jag fattar fan inte hur jag ska klara mig utan dig. det är ju dig jag ber om hjälp när jag inte vet hur jag ska göra. undrar jag ngt hjälper du mig. är jag ledsen kan du få mig att må bättre är jag glad är du nog den ända som kan få mig att bli ännu gladare. åh, jag förstår inte hur mkt du faktiskt betyder för mig. MASSOR! kommer sakna all dessa pinsamma tystnader som bara vi kan fixa, alla NOT eller JAHA. all OC perioder och all annan tv vi kan prata om. kommer sakna att cykla med dig, gå i samma klass som dig. kommer till och med sakna när vi hatar varandra. för det finns tider. dom har dock varit borta länge nu men fan vad jag kommer sakna när jag är jobbig och du bara hatar mig. gumman <3 fan veronika varför kom vi på den här korkade iden. det är ditt fel. vi har garvat oss igenom hela ettan och alla tisdagar i åttan så nu får vi väl ( eller jag  eftersom du din jävel inte gråter ) gråta oss igenom dessa 10 månader. det är ingenting!? det går fort. den som väntar på ngt gott! :D
Ha det skit bra iaf. för det vill jag. annars är vårt lidande i onödan. och fan dig om jag inte får en present när du kommer hem. jag älskar dig, föralltid! jag klarar det här. du är så cool, du klarar allt men lilla jag. Aa, jag klarar nog inte det här särskillt bra. nu gråter jag igen. och vem brukar jag ringa när jag gråter och inte vet vart jag ska ta vägen? jo dej vewe. faaan. nu gråter jag. min bästabästa vewe!



Kommentarer
Postat av: veronikaviking har varldens basta sarah

Jag kan lasa den har texten om och om igen och jag bara alskar dig! Du ar min basta van! jag vill inte alltid saga det for mycket, for jag vill inte att issa ska kanna sig utanfor. Men du betyder verkligen mest for mig. Att du bara namner mitt namn gor mig glad. Jag tror inte du forstar hur det kanns nar jag vet att du tanker pa mig och kommer ihag mig. Det kanns som himmlen!

2009-09-14 @ 00:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0