3 dagar.

fyyyyyy, jag orkar inte med det faktum att min allra bästa vän som känner mig utan och innan ska dra om typ 3 dagar. hur är detta möjligt. allt var så otroligt kul när vi bokade resan men nu desto närmare man kommer avresan får ivarjefall jag kalla fötter. att vewe ska åka nu, redan, är som en långsam chock för mig. ngt jag alltid vetat men lixom aldrig fattat eller trott varit sant. mm. men nu kommer den dan. jag kommer inte kunna ha timlånga telefon samtal halv 1 på natten, kommer inte ha ngn att tjata ihjäl om allt snack om pojkar och mamma. åh! jag kommer sakna hennes underbara fantastiska humor. vi har så otroligt kul! älskar dej bruden. vi ska hålla ihop ändå på ngt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0